BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

وقتی پول فردی را دوست داشته باشد!!

آدمهای خوش شانس دنیا!


خرید نسخه ای از اعلامیه استقلال آمریکا به قیمت 4 دلار

یک مرد آمریکایی روزی در حال گشتن در بازار اشیاء دست دوم بود که ناگهان قاب یک تابلو نقاشی توجه او را به خود جلب می کند. این مرد این تابلو را فقط به خاطر قاب زیبای آن می خرد و به خانه بر می گردد. در خانه، در حالی که تلاش می کرد تابلو را که به دلیل کهنگی به قاب چسبیده بود ار آن جدا کند ، ناگهان یک کاغذ تا شده از پشت تابلو به زمینمی افتد. او کاغد را برمی دارد و متوجه شد که یکی از 24 نسخه ی اعلامیه مشهور استقلا آمریکا را در دست دارد. او تابلو را به قیمت 4 دلار خریده بود اما اعلامیه را در یک مزایده به قیمت 2 میلیون و 420 هزار دلار فروخت.

پیمان کاری که 182 هزار دلار در دستشویی پیدا کرد

گویا دستشویی محل مناسبی برای پنهان کردن پول است. باب کیتس مشغول تخریب دیوار دستشویی یک خانه بود که ناگهان متوجه جعبه ای می شود که در داخل دیوار قرار داده شده بود. آن را باز می کند و 182 هزار دلار مقابل چشمانش برق می زند. اما از انجا که باب کیتس مرد با وجدانی بود صاحب خانه را در جریان این پول می گذارد و با این 182 هزار دلار خداحافظی می کند.

زنی که یک تابلوی نقاشی به ارزش چندین میلیون دلار پیدا کرد

تری هورتون، روزی در یکی از سمساری های شهر کالیفرنیا تابلو نقاشی مضحکی را پیدا می کند و تصمیم می گیرد آن را برای دوست افسرده خود هدیه ببرد. قیمت این تابلو 8 دلار بود اما تری توانست آن را به قیمت 5 دلار خریداری کند. هنگامی که او این تابلو را برای دوست خود برد، شوهر دوست او که به هنر بسیار علاقمند بود متوجه می شود که این تابلو متعلق به جکسون پولاک یکی از نقاشان مشهور آمریکایی است. به گفته ی کارشناسان این تابلو 50 میلون دلار ارزش دارد!


مردی که 200 هزار دلار در یک خانه ی متروکه پیدا کرد

جف بیدلمن در حال نظافت خانه ی یک از بستگان خود بود که به مدت 20 سال خالی از سکنه باقی مانده که ناگهان متوجه یک سوراخ در کف راه پله ی طبقه دوم می شود. او به طبقه اول می رود و اقدام به تخریب قسمتی از سقف راهپله اول می کند . در همین حین ناگهان کوهی از سکه بر روی سرش فرو می ریزد. وی پس از شمارس سکه ها متوجه می شود که جمع همه ی آنها 200 هزار دلار می شود.

کشف یک تابلوی گرانقیمت درون یک مبل تاشو

یک دانشجوی آلمانی از یک سمساری، یک مبل قدیمی تاشو به قیمت 217 دلار خریداری می کند. وقتی به خانه بر می گردد و مبل را باز می کند تابلویی را در آن پیدا می کند که 100 برابر قیمت خود مبل ازرش دارد. او این نقاشی را در یک مزایده به قیمت 27 هزار 630 دلار می فروشد.

مردی که تابلوی 1.2میلیون دلاری راه به قیمت 30 دلار خرید

یک مرد هندی با 30 دلار اقدام به خرید چند تکه اسباب و اثاثیه دست و دوم و یک تالو نقاشی کرد و تابلو را بر دیوار خانه اش نصب کرد. چند سال بعد او به طور اتفاقی عکسی را مشاهده می کند که بسیار شبیه تابلوی بود که در خانه ی خود نصب کرده بود و متوجه می شود که این نقاشی اثر مارتن جانسون هید، یک نقاش آمریکایی است. او با گالری کندی در منهاتن که آثار هید را به نمایش می گذارد تماس می گیرد و آنها شخصی را می فرستند تا مطمئن شوند این اثر متعلق به هید است. پس از تایید، آن را به قیمت 1 میلیون و 200 هزار دلار از مرد هندی خریداری می کنند


0 نظرات :: وقتی پول فردی را دوست داشته باشد!!

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian