BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

رستورانهای دیدنی در فرانسه...!!!


نگاهي به 10 رستوران ديدني در نقاط مختلف فرانسه




صاحب اين رستوران به نام الكسلانس يك اتوبوس دو طبقه مشهور انگليسي كه قبلا در خيابان هاي لندن تردد مي كرد را در شهر رمس به يك رستوران تبديل كرده است.



پس از موفقيت در شهر لندن شعبه رستوران � اوزو� به زبان ژاپني به معني بندر كوچك ماهيگيري شعبه اي را در شهر پاريس و در دوقدمي ميدان تروكادرو افتتاح كرده است. دور تا دور ديوارهاي اين رستوران آكواريوهاي بزرگي است كه به مشتري اين احساس را مي دهد كه در زير دريا مشغول صرف غذا است.



رستوراني براي علاقمندان مسابقات اتومبيلراني فرمول يك كه در بولوار برون در منطقه چهاردهم پاريس واقع شده و تمام وسايل ممكن و قابل تصور اتومبيل هاي فرمول يك دكور آن را تشكيل مي دهند.



اين قايق صيد خرچنگ كه قبلا در آب هاي غرب آفريقا به صيد اشتغال داشت به بندر برست در برتاني در شمال غرب فرانسه منتقل شد و پس از بازسازي به يك رستوران براي علاقمندان به سفرهاي دريايي تبديل گرديد.



در اين رستوران كه در منطقه سوم شهر پاريس قرار دارد به جاي صندلي براي مشتريان تاب نصب شده تا هنگام غذا خوردن بتوانند از تاب بازي نيز لذت ببرند.



اين هم يك واگن قطار كه به صورت رستوران درآمده و روي يك ريل قديمي كه ديگر از آن استفاده نمي شود در شهر اِين حد فاصل بلگارد و شزوري آماده پذيرايي از مشتريان است.



اين رستوران درميان شاخه هاي يك درخت در ارتفاع 4 متري از سطح زمين و در ميان درختان كاج در ناحيه اوباني بنا شده است تا هر يك از مشتريان تصور كند يك رابينسون كروزوئه است.



اين رستوران گران قيمت در سمت چپ استاديوم فوتبال استاد دو فرانس در طبقه هشتم در محله سن دني پاريس واقع شده و مشتريان علاوه بر خوردن غذاهاي لذيذ مي توانند زمين فوتبال و سكوهاي تماشاگران را نيز مشاهده كنند.



صرف غذا در اين صومعه سبك معماري نئو گوتيك قرن نوزدهم ميلادي در شهر آنژه با دكوري به سبك قرون وسطي مشتري را به ياد راهبان كليسا مي اندازد.



اين رستوران در دل غارهايي طبيعي كه به يكديگر مربوط مي شوند در منطقه من اِ لوار قرار دارد و مشتري دوران عصر حجر و انسان هاي غارنشين را به ياد مي آورد.

0 نظرات :: رستورانهای دیدنی در فرانسه...!!!

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian