BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

زوجی که طي يك سال 3 بار طلاق گرفتند

زوج جواني كه از يك سال قبل به عقد يكديگر درآمده بودند، در اين مدت 3 بار از يكديگر جدا شده و دوباره تصميم به ازدواج مجدد با يكديگر گرفتند.

به گزارش فارس، زوج جواني در مدت يك سالي كه به عقد يكديگر در آمده بودند، به دليل اختلافات موجود 3 بار از يكديگر جدا شدند و هر 3 بار از تصميم خود منصرف شدند.

قاضي عموزادي، رئيس شعبه 268 مجتمع قضائي خانواده در تشريح پرونده اين زوج گفت: اين زوج جوان سال گذشته به عقد يكديگر در آمده بودند اما به دليل مشكلاتي كه بين آنها بود، تصميم به طلاق گرفتند.

وي افزود: اين زوج 38 و 23 ساله در اولين تصميم خود براي طلاق به دادگاه رفته و بعد از توافق بين دو طرف و بخشيدن مهريه 120 سكه‌اي از سوي زن جوان، حكم طلاق صادر و آنها از يكديگر جدا شدند.

عموزادي ادامه داد: اما اين جدائي زياد طول نكشيد چرا كه مرد جوان بعد از مدتي از تصميم خود منصرف شد و با جلب رضايت همسرش دوباره به عقد يكديگر درآمده و با هم ازدواج كردند.

وي گفت: اين پايان ماجرا نبود چرا كه زندگي اين زوج با بروز مشكلات جديد، باز هم به تنش كشيده شد و اين زوج بار ديگر تصميم به جدائي گرفتند و در نهايت باز هم طلاق آنها را از هم جدا كرد.

رئيس شعبه 268 مجتمع قضائي خانواده افزود: اما اين‌بار زوج جوان بر تصميم خود پافشاري كردند و بعد از طلاق توافقي حاضر به زندگي مجدد نشدند ولي با پادرمياني خانواده دو طرف و بزرگان فاميل در نهايت با هم آشتي كرده و باز هم با هم ازدواج كردند.

عموزادي گفت: اين زوج كه گويا نمي‌توانستند همديگر را براي مدت زيادي تحمل كنند، باز هم با ايجاد مشكل كوچكي شروع به ناسازگاري كردند و با توجه به اينكه ديگر كسي براي ايجاد صلح و سازش بين آنها پيش‌قدم نمي‌شد، در نهايت آنها براي سومين بار تصميم به جدائي گرفته و به مجتمع قضائي خانواده مراجعه كردند.

وي افزود: با هر دو طرف اين پرونده مدت زيادي صحبت كردم و متوجه شدم كه آنها به يكديگر علاقه‌مند هستند و فقط به خاطر لجبازي با يكديگر تصميم به جدائي گرفتند.

عموزادي گفت: تمام تلاش خود را براي منصرف كردن آنها بكار گرفتم ولي آنها بر تصميم خود پافشاري كردند تا اينكه مجبور شدم حكم طلاق آنها را براي سومين بار صادر كنم.

وي افزود: اين زوج بعد از صدور حكم طلاق براي اينكه حكم طلاق را به ثبت برسانند به دفتر ثبت طلاق مراجعه كردند، اما قبل از اينكه سر دفتردار رسمي ثبت طلاق، طلاق آنها را ثبت كند بار ديگر از تصميم خود منصرف و با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست فسخ حكم طلاق خود را ارائه دادند كه من نيز حكم طلاق آنها را لغو كردم.

0 نظرات :: زوجی که طي يك سال 3 بار طلاق گرفتند

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian