BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

دیکشنری امتحان !


دیکشنری امتحان
( بخونش با حاله !)


تقلب:
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد ,نوعی هلو برو تو گلو که با توجه به درجه درایت و تیزی استاد ومراقبان می تواند نوع هلویش از هسته دار وخاردار تا آب هلو با طعم موز و عشق و حال متغیر باشد, .بیراهه ای که اتفاقا آخرش به هدف ختم می شود , یک نوع وسیله درس پاس کن

شب امتحان:
شب ملخ , شب ظلمانی , یلدا شب , شبی که در آن نسکافه و قهوه از والیوم ده هم خواب آورتر می شوند , در این شب انسان تمام مصائب تاریخ بشر را به صورت کنسانتره نوش جان می کند , یک نوع زلزله در میان ایام سال.

شب چشمهای پف کرده ودهان های کف کرده.شب رقص وپایکوبی کلمات جزوه وکتاب بر روی سسلسله اعصاب محیطی ومرکزی دانشجو.

جزوه:
یک جور کاتالیزور که در صورت همکاری ابروبادومه وخورشیدواینا دانشجورا به سمت پاس شدن درس هل می دهد , تمام همه علم بشری , چکیده دانش تاریخ مصرف گذشته استاد , وسیله ای که معمولا دانشجو با آن سر کار گذاشته می شود , تنها شاهد ماجرای سوخاری شدن دانشجو در شب امتحان , قوت قلبی که عاقبت آفت قلب می شود.

مراقب:
موجودی ستم کار و ریا پیشه که متاسفانه چشم وگوش و باقی حواس را هم دارد , سیستمی که نقش دزدگیرمنازل را سر جلسه ایفا میکند , گالری ضدحال , موجودی که روی سینه اش نوشته شده:من مراقبم،شما چطور؟ , یک نوع تله موش زنده.

روزامتحان:
روزی که درآن خورشید طلوع نمی کند , زمانی برای جفتک زدن اسب ها ، لحظه ای که درآن دانشجومی خواهد سر به تن عالم آدم نباشد , روز شغال , روزی که درآن نگاه ها عمیق می شوند , روزلبخندهای استراتژیک , روزی که در آن دوست ودشمن با هم ودر کنار هم به قربانگاه می روند.

نمره:
تبلور میزان دانش ، مهارت ودودره بازی دانشجو، بهانه ای همیشگی برای اعتراض , وسیله ای که استاد با آن چه ها که نمی کند! , عاملی که برای بدست آوردن آن دانشجو علاوه برخرزدن،اعمال شنیع دیگری رانیز باید انجام دهدکه قلم دروصف آن قاصراست!

سؤال:
یک نوع شعورسنج استاد ودانشجو , کلمات نفرت انگیزی که به نوبت وتک تک مثل نیزه در چشم دانشجوفرو میروند ولحظه به لحظه او را به عمق نادانی اش واقف تر می کنند , لورفتن آنها به حماسه سازی دانشجویان منتهی میشود , انواع مختلف آن از تشریحی سیانوری تا تستی گوگوری مگوری متغیراست.

استاد:
منبع علم ، ژنراتوردانش ، نیروگاه انسانیت ، تبلوردانایی ، کوه توانایی ، مایه افتخارما ، بابا تو دیگه کی هستی ترین موجود عالم ،خودصفا ، اند وفا ، دارنده انواع واقسام شفا ،ضدجفا ، یاری گر ضعفا ،معلم الخلفا......


*** حالا اگه خوشت اومد نظر بده . . . ***


3 نظرات :: دیکشنری امتحان !

  1. dastet dard nakone. man ke mordam az kahnde

  2. عالی بود

  3. :)) kheili jaleb bood.... tale moosh :))

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian