BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

کمک ! کمک !

بچه ها ماشین این خانوم تو ماسه گیر کرده ! کسی هست کمکش کنه بیرون بیاد ؟؟

داوطلبین میتونن از طریق قسمت نظرات برای این امر خیر و انسان دوستانه ثبت نام کنن !!!


اجر شما با سید الشهدا . . .





11 نظرات :: کمک ! کمک !

  1. خودم که هستم . . .

  2. maa haam hastim dadash !

  3. ?age ye mard ham bood bazam komak mikardid . az daste shoma aghaayoonn

  4. bane 2:D

  5. آقا من پشت رول میشینم . . .

  6. اگر این خانومه بسیجی بود و با چادر اونجاگیر کرده بود بازم میرفتید کمک آقایون خیر خواااه؟؟؟؟؟

  7. آره من کمک میکردم ! البته اگه خودش ماشینو هول میداد و من تو ماشین مینشستم !!!!

  8. میگم بنی یه وقت خسته نشیا تعارف هم نکن میخوای دوتایی بشینید تو ماشین من هول میدم خوبه ؟؟؟

  9. chon tedade ksayi ke mikhan be in khanom komak konan ,dar natije ta shomaha mashinodar biyarin man ba in khanome miram ye shenaye mokhtasari bezanim.

  10. نه الـناز جان این کارا تو مرام من نیست !!! من تا این خانم رو صحیح و سالم نرسونم دم در خونش خیالم راحت نمیشه !!!

  11. hame berin kenar , man khodm tahala chand ta barname vase helpe khanooma neveshtam , motekhasesam dar komak resaniiiiiii !!!!

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian