BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

داستان کوتاه و جالب

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1387/06/13/100948133277.jpg



افسر راهنمائی یه آقایی رو به علت سرعت غیرمجاز نگه می داره...
افسر : می شه گواهینامه تون رو ببینم؟
راننده : گواهینامه ندارم . بعد از پنجمین تخلفم باطلش کردن.
- میشه کارت ماشینتون رو ببینم؟
- این ماشین من نیست ! من این ماشینو دزدیده ام !!! Very Happy
- این ماشین دزدیه؟
- آره ولی فکر کنم وقتی داشتم تفنگم رو میزاشتم تو داشبورد کارت ماشین صاحبش رو دیدم! Exclamation
- یعنی تو داشبورد یه تفنگ هست؟
- بله .همون تفنگی که باهاش صاحب ماشین رو کشتم و جنازه اش رو گذاشتم صندوق عقب
- یه جسد تو صندوق عقب ماشینه ؟ Surprised
- بله قربان همینطوره!!!
با شنیدن این حرف افسر سریعا با مافوقش تماس می گیره.طولی نمی کشه که ماشینهای پلیس ماشین مرد رو محاصره می کنن و سرهنگ برای حل این قضیه پیچیده به پیش مرد می آد.

سرهنگ : ببخشید آقا میشه گواهینامه تون رو ببینم ؟

مرد : بله بفرمائید !!! Smile
گواهینامه مرد کاملا صحیح بود!
سرهنگ : این ماشین مال کیه؟
مرد : مال خودمه جناب سرهنگ .اینم کارتش ! Wink
اوراق ماشین درست بود و ماشین مال خود مرد بود!
- میشه خیلی آروم داشبورد رو باز کنی تا ببینم تفنگی تو اون هست یا نه؟
- البته جناب سرهنگ ولی مطمئن باشین که تفنگی اون تو نیست !!! Very Happy
واقعا هم هیچ تفنگی اون تو نبود !
- میشه صندوق عقب رو بزنین بالا .به من گفتن که یه جسد اون جاست!!! Confused
- ایرادی نداره
مرد در صندوق عقب رو باز می کنه و صد البته که جسدی اون تو نیست !!!
سرهنگ : من که سر در نمی آرم .افسری که جلوی شما رو گرفته به من گفت که شما گواهینامه ندارین، ماشین رو دزدیدین ، تو داشبورد تفنگ دارین و یه جسد تو صندوق عقبه !!! Surprised
مرد: عجب !!! شرط می بندم که این دروغگو به شما گفته که من تند هم می رفتم !!! Very Happy Cool Very Happy



1 نظرات :: داستان کوتاه و جالب

  1. :)) vaaaay kheili tarfande jalebi boood :D

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian