BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

مشهورترین هکرهای جهان

لیستی از مشهورترین هکرهای جهان که هر یک خسارات قابل توجهی را به شرکتهای مختلف وارد آورده اند و در نشریه تلگراف منتشر شده است



کوین میتنیک:

شاید یکی از مشهورترین هکرهای جهان در نسل خود کوین میتنیک باشد. وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا از این فرد به عنوان "بزرگترین مجرم رایانه ای در تاریخ آمریکا" یاد می کند. وی با نام مستعار Hacker Poster Boy به سیستم رایانه ای برخی از مهمترین شرکتهای فناوری و ارتباطاتی از قبیل نوکیا، فوجیتسو و موتورولا نفوذ کرد. وی سرانجام در سال 1995 توسط FBI بازداشت شده و با اعتراف به چندین اتهام وارد شده به پنج سال زندان محکوم شد. پس از آزادی در سال 2000 میتنیک اکنون ریاست شرکت مشاور ایمنی رایانه ای را به عهده داشته و از تکنیکهای هک به عنوان مهندسی اجتماعی یاد می کند.

http://www.atcce.com/files/articles/attach/2388/2388-7568-1388-8-5-18-14-28-79FB.jpg




کوین پولسن:

نفوذ به خطوط تلفنی ایستگاه رادیویی لس آنجلس به منظور برنده شدن در رقابت تلفنی که ایستگاه رادیویی در حال اجرای آن بود، اولین رسوایی فعالیتهای هکری پولسن به شمار می رود. وی با نام مستعار "دانته تاریک" جرائم رایانه ای دیگری از قبیل هک کردن پایگاه داده های تجسسهای فدرال را مرتکب شده و پس از آن دستگیر شد. وی پس از آزادی حرفه روزنامه نگاری را در پیش گرفته است.

http://voices.allthingsd.com/files/2008/03/kevin_poulsen.jpg


آدرین لامو:

لامو به دلیل استفاده از کافی شاپها، کتابخانه ها و کافی نت ها برای فعالیتهای خود به "هکر بی خانمان" شهرت یافته بود. بیشتر فعالیتهای وی در نفوذ به شبکه های رایانه ای شرکتهای مختلف و گزارش نقص و نقطه ضعف این شبکه ها به شرکتهای مالک شبکه ها بود. یکی از بزرگترین ادعاهای لامو نفوذ به شبکه نیویورک تایمز و افزودن نام خود به پایگاه داده های متخصصان این پایگاه بوده است. لامو نیز اکنون یک روزنامه نگار است.




استفن وزنیاک:

وی به دلیل اینکه یکی از بنیانگذران شرکت اپل به شمار می رود از شهرت بالایی برخوردار است، وی فعالیتهای خود را در زمینه هک با نفوذ به تلفنهای همراه آغاز کرد. به گزارش مهر، وی در حالی که در دانشگاه کالیفرنیا مشغول به تحصیل بود برای همکلاسی های خود ابزاری به نام جعبه آبی ساخت که به آنها امکان مکالمات راه دور طولانی مدت را به صورت رایگان می داد. وزنیاک با آغاز پروژه ساخت یک رایانه از ادامه تحصیل صرف نظر کرده و به همراه دوست خود استیو جابز رایانه اپل را ابداع کردند.

http://iranictnews.ir/pictures/pics/people/14.jpg


جیمز آنچتا James Ancheta

آنچتا متولد سال 1986 است و از جوان ترین هکرها به شمار می آید.او تا به حال با هک سیستم های مختلف افراد بسیاری را فریب داده است و از طریق شناسه افراد مختلف سو استفاده های مالی انجام داده است.جیمز به 57 ماه حبس در زندان در ایلت متحده محکوم شد و دولت امریکا از وی به دلیل آلوده کردن رایانه های نظامی کشور شکایت کرده و او را به پرداخت 58 هزار دلار متهم کرده بود.این هکر جوان بعد از گذراندن دوره محکومیتش به دلیل کارهای خوبی که در دوران حبسش انجام داد 15 هزار دلار از جریمه نقدی که برایش در نظر گرفته شده بود بخشیده شد.




مایکل کالک:

مایکل کالک در سن 15 سالگی با هک کردن تعدادی از مشهورترین وب سایتهای اقتصادی جهان شناسایی شد. کالک در سال 2000 با نام مستعار "پسر مافیایی" به 75 رایانه در 52 شبکه مختلف حمله کرد که این حمله سایتهایی مانند eBa، آمازون و یاهو را تحت تاثیر قرار داد. وی پس از مکالمه آن لاینی درباره جرمی که مرتکب شده دستگیر شده و به هشت ماه حبس باز، یک سال مجازات حبس تعلیقی، محدودیت در استفاده از اینترنت و پرداخت خسارت نقدی محکوم شد.

http://gk12.wwu.edu/images/cohort05_photos/michael.jpg

رابرت تاپان موریس:

رابرت تاپان موریس در نوامبر 1988 یک ویروس رایانه ای از دانشگاه کرنل در حدود 6 هزار رایانه را از کار انداخته و میلیونها دلار خسارت به بار آورد. خالق این ویروس رابرت تاپان موریس اولین فردی است که به جرم تخلف رایانه ای و سو استفاده از آن محکوم به مجازات شد. به گزارش مهر، وی اعلام کرد ویروس گسترده شده با هدف آسیب رساندن به اینترنت نبوده و تنها با هدف سنجیدن وسعت اینترنت وارد این شبکه شده است. با این حال این ادعاها کمکی به وی نکرده و وی به سه سال حبس تعلیقی، چهار هزار ساعت خدمات اجتماعی و پرداخت خسارت نقدی سنگینی شد. نمونه سی دی حاوی این ویروس مخرب هم اکنون در موزه علوم بوستون در معرض دید قرار دارد.


The Master of Deception: این گروه از هکرها در اواسط دهه 80 سیستم خطوط تلفن آمریکا را مورد هدف قرار دادند و به سیستم رایانه های AT&T نفوذ کردند. این گروه به تدریج و با دستگیر شدن اعضای آن در سال 1992 غیر فعال شد.



دیوید اسمیت: وی خالق ویروس ملیسا اولین ویروس رایانه ای که از طریق اینترنت انتقال پیدا می کند بوده است. اسمیت مدت کوتاهی پس از گسترش این ویروس دستگیر شده و به دلیل به بار آوردن خسارتی در حدود 80 میلیون دلار محکوم به زندان شد.


http://neatorama.cachefly.net/images/2006-08/david-smith.jpg

مارک ابن Mark Abene

مارک متولد سال 1972 از شهر نیویورک است و بیشتر با نام مستعار Phiber Optik شناخته می شود.او از سال 1990 به طور جدی در زمینه هک فعالیتش را آغاز کرده و بارها نامش با عنوان مالک سرزمین مجازی در مجله نیویورک تایمز به ثبت رسیده است.او برای اولین بار در فوریه سال 1991 به اتهام تجاوز به حریم رایانه های مراکز دولتی نیویورک دستگیر شد و به مدت 35 ساعت در بازداشت بود.اما ظاهرا این تنبیه برای او کافی نبود ، چون باز هم به کار خودش ادامه داد و برای بار دوم به دلیل بهره برداری شخصی از مکالمات تلفنی بین اعضای وزارت دفاع آمریکا و به وجود آوردن اختلال در آن به یک سال زندان و 3 سال عفو مشروط و انجام 600 ساعت خدمات اجتماعی متهم شد.اما این مجازات باعث شد که مارک راه خود را تغییر دهد و بعد از ان هر ساله کنفرانسی برای هکر ها برگزار میکرد که خودش به عنوان سخنگوی اصلی در آن شرکت می کرد و از سال 2001 به بعد به عنوان مشاور امنیتی برای اداره های دولتی کشورهای برزیل،ژاپن،سوئد و امریکا فعالیت کرده است.



0 نظرات :: مشهورترین هکرهای جهان

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian