BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

درس عبرتی برای آقایون !


http://scook.cuip.net/~srmatthews/wit/images/smiley.gif



پشت فرمون بودم که یهو موبایلم زنگ خورد

الو؟....الو...؟ بفرمایید.... چرا جواب نمیدین....؟

جواب نمی داد

فقط فوت می کرد

گفتم

اگه زشتی یه فوت کن

اگه خوشگلی دو تا

دو تا فوت کرد

: ...گفتم

اگه اهل قرار گذاشتن نیستی یه فوت کن

اگه هستی دو تا

بازم دو تا فوت کرد

فردا ناهار، ساعت دوازده، نایب وزرا

اگه نه یه فوت

اگه آره دو فوت

بازم دو تا فوت کرد

"""""""""""" """

فردا صبح در پوست خودم نمی گنجیدم

همه فکر و ذکرم قرار ناهارم بود

با اشتیاق دوش گرفتم

بهترین ادوکلنم رو زدم

و شیک ترین لباسمو پوشیدم

از خونه که داشتم می رفتم بیرون

زنم صدام کرد

عزیزم ناهار می آی خونه؟

نه عزیزم

امروز ناهار یه جلسه مهم با مدیر داریم

زنم گفت

اگه می خوای

گردنتو بشکنم یه فوت کن

اگه می خوای پاتو قلم کنم، دوتا
Twisted Evil
.
.
.
.
.
.
.

0 نظرات :: درس عبرتی برای آقایون !

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian