BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

من تموم قصه هام قصه توست


من تموم قصه هام قصه توست
اگه غمگینه اون از غصه توست

یه دفه مثل یه آهو ، توی صحراها رمیدی
بس که چشم تو قشنگ بود ، گله گرگُ ندیدی

دل نبود توی دلم ، تورو گرگا نبینن
اونا با دندون تیز به کمینت نشینن

الهی من فدای تو ، چی کار کنم برای تو ؟
اگه تو این بیابونا ، خاری بره به پای تو

یه دفه مثل پرنده ، قفس عشقُ شکستی
پرزدی تو آسمونا ، رفتی اون دورا نشستی

دل نبود توی دلم ، گم نشی تو کوچه باغا
غروبا که تاریکه ، نریزن سرت کلاغا

نخوره سنگی به بالت
پرت نشه فکر و خیالت

من تموم قصه هام قصه توست
اگه غمگینه اون از غصه توست

یه دفه مثل یه گل ، رفتی تو دست خزون
سیل بارون و تگرگ ، می بارید از آسمون

بردمت تو گلخونه
که نریزه رو سرت

که یه وقت خیس نشه
یخ کنه بال و پرت

نشکنی زیر تگرگ
نریزه از تو یه برگ

من تموم قصه هام قصه توست
اگه غمگینه اون از غصه توست

یه دفه مثل یه شمع ، داشتی خاموش می شدی
اگه پروانه نبود ، تو فراموش می شدی

آره ؛ پروانه شدم که پرام سوخته شه
تا آتیش دل تو به دلم دود بشه

که بسوزه پرو بالم ، که … راحت بشه خیالم
دارم از تو می نویسم

تو که غم داره نگات
اگه دوست داشتی بگو ، تا بازم بگم برات

اونقد می گم تا خسته شم
با عشق تو شکسته شم

0 نظرات :: من تموم قصه هام قصه توست

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian