BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

راز طول عمر


راز طول عمر

http://symoniri.googlepages.com/life.jpg



۱- Be positive .. هميشه مثـبت فکر کنـــيـد و به زندگي لبخند بزنيد.


۲- Learn to manage your stress ... استرس و نگراني هاي خود را کنترل کرده و کاهش دهيد. از طريق موزيک، ورزش هايي مثل يوگا و مديتيشن و يا ايجاد سرگرمي و پياده روي و غيره...


۳- Learn to say no .... شما نميتونيد هميشه ديگران را و همه را راضي نگه داريد و به همه قول مثبت بدهيد و يا از عهده انجام همه نوع کاري بر بياييد. سعي کنـــيـد اينرا درک کنـــيـد و نيرو و انرژي و امکاناتتون را صرف کارهاي معين و محدودي بکنبد و نه گفتن را ياد بگيريد.


۴- Dance, sing. ... هفته اي چند بار به سرگرميهاي جذاب و شادي بخشي همچون رقص و خواندن ترانه بپردازيد. رقصيدن خودش نوعي ورزش بسيار مفيد است.


۵- Be smart about what – and how much – you eat .... سعي کنـــيـد هر هفته مقدار زيادي ميوه و سبزيجات و لبنیات تازه بخوريد و کمتر گوشتهاي قرمز يا غذاهاي سرخ شده در روغن بخوريد. از پرخوري بپرهيزيد.


۶- Exercise ... حداقل روزي بيست دقيقه ورزش و نرمش نرم و ساده ( آروبيک ) کنـــيـد.


۷- Exercise your brain ... مغز هم مثل بدن نياز به ورزش دارد: با انجام بازيهايي مثل شطرنج ، پاسور، حل معماها و يا يادگيري هر چيزي ( که مغز را فعال نگه دارد)..


۸- Stay active.... هر روز جنب و جوش داشته باشيد مثلا با راه رفتن و قدم زدن در بازار و پارک و غيره...


۹- Stay connected ... سعي کنـــيـد يک شبکه اي از دوستان و اشنايان براي خودتون درست کنـــيـد و دايما با اونها در ارتباط حضوري و مجازي باشيد. تنهايي باعث استرس و ناميدي ميشه..


۱۰- Read a newspaper .... مطالعه کتاب يا نشريات باعث تداوم ارتباط شما با جهان و محيطتتون و نتيجتا باعث ميشه که هميشه حرفهايي براي گفتن به دوستان داشته باشيد و خجالتي بار نياييد که باعث انزوا يا استرس بشه .


۱۱- Quit smoking ... سيگار و دخانيات را ترک کنـــيـد.


۱۲- Drink in moderation ... در مصرف مشروبات الکلي زياده روي نکنـــيـد . تحقيقات علمي نشون داده که نوشيدن يک گيلاس شراب قرمز ( بهترينش شراب شيرازه که در دنيا هم معروفه) شانس ابتلا به خيلي بيماريهاي قلبي را کاهش ميده..


۱۳ - Get, or stay thin ... هميشه لاغر بمانيد. و از مصرف کالريهاي زياد بپرهيزيد..


۱۴- Limit exposure to the sun ... سعي کنـــيـد زياد زير نور آفتاب نمانيد. پوستتان را چروکيده و خطر ابتلا به انواع سرطانها را زيادتر مي کنه.


۱۵- Find a good doctor and get regular checkups ... هميشه يک مشاور پزشکي يا دکتر خوب براي خودتون داشته باشيد و يادتون نره که ، بهترين دارو ، همانا پيشگيري از بيماريها - قبل از ابتلا - است.


۱۶- Keep track of your medications – and take them ... اگر مجبور به استفاده از دارو هستيد هميشه برنامه منظمي براي اينکار داشته باشيد و يا از کسي بخواهيد تا به شما درينکار کمک کند.


۱۷- Dump the dead wood ... اين يک اصطلاح است : هميشه با آدمهاي شاد و مثبت بچرخيد . آدمهاي منفي که زندگي را بر شما تيره مي کنند را فراموش کنـــيـد..


۱۸- Get a pet. ... داشتن يک يا چند حيوان اهلي/خانگي ( پت ) بر شادي و نشاط شما مي افزايد.


۱۹- Learn how to use a computer .... استفاده از کامپيوتر و اينترنت هم باعث ميشه که هميشه دنيايي از اطلاعات پزشکي و بهتر زندگي کردن را دم دستتون داشته باشيد.


۲۰- Remember: It's never too late .... هرگز براي آغاز يک زندگي شاد و سالم دير نيست. هرچه زوتر بهتر...



0 نظرات :: راز طول عمر

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian