BeNiFuN

آخرین مطالب ارسال شده

نگاهی دیگر به زندگی
آهنگ پرسپولیس خسته از زنده یاذ فرزین (درخواستی)
کیکهای عروسی میلیون دلاری شیخ های عرب
با اين ساختمان به درون بدن يك انسان سالم سفر كنيد
مکالمات تلفنی واقعی ضبط شده در مراکز خدمات مشاوره مایکروسافت (بسیار جالب و خنده دار)
عکس های فوق العاده !
طرح های مبتکرانه برای وسایل منزل
مشهورترین و سرشناس ترین ایرانیان در دنیا
دانلود فیلم های قدیمی ایرانی- قبل از انقلاب
فول آلبوم افسانه (درخواستی)

فرهنگ لغت آقایون


http://mansoury.files.wordpress.com/2008/03/windowslivewriter3f2e0c461e72-ece1falling-in-love129.jpg

- اين يه كار، مردونه است .
يعني : تو اين كار هيچ منطق درستي نيست و تو هم سعي نكن دليلي برايش پيدا كني.



- مي خواهي تو درست كردن شام كمكت كنم؟
يعني : پس چي شد اين شام ؟ چرا رو ميز آماده نيست؟



- ماجراش طولانيه و سر فرصت برات تعريف مي كنم.
يعني : اصلا خودم هم نفهميدم چي شد .



- دسپتخت تو مثل دستپخت مادر مرحومم مي مونه .
يعني : تو هم كه غذا رو مي سوزوني .



- كمي استراحت كن عزيزم خسته شدي!
يعني : بابا اين جارو برقي رو خاموش كن مي خوام فيلم ببينم .



- چه جالب!
يعني : آخ كه چقدر حرف مي زني .



- عزيزم ماديات در عشق ما هيچ نقشي نداره !!
يعني : باز سالگرد ازدواجمون رو فراموش كردم و كادو نخريدم .

- اين واقعا" فيلم خوبيه !
يعني : تو اين فيلم پر از بكش بكش و بزن بزن و ماشين سواريه .

- من براي اين كارم دليل دارم
يعني : دارم فكر كنم ببينم چه دليلي مي تونم براي اين كارم پيدا كنم .



- براي من فرقي نميكنه ديوار آشپزخونه چه رنگي باشه؟
يعني : تا وقتي كه آبي، سبز، زرد، صورتي، مشكي، يشمي، خاكستري، عنابي، و ... نباشه اشكالي نداره. بابا مگه سفید چه اشکالی داره؟

- منظورت چيه؟ تو كه لباس داري؟
يعني : هر چقدر هم که لباس نو بخری قیافتو که نمی تونی تغییر بدی؟


- چه فكر خوبي !
يعني :مطمئنم اين كار شدني نيست و من كل روز رو بهت میخندم وحالت رو مي گيرم .

- بله عزيزم يا حتماً حتماً
يعني : اين يكي اصلا معني نداره واز دهنم پريده.

- زنم منو درك نميكنه !
يعني : همه قصه ها و خاطره هاي منو شنيده و ديگه خسته شده .

- من اخيرا" خيلي ورزش مي كنم.
يعني : باتري كنترل از راه دور تلويزيون تمام شده .

0 نظرات :: فرهنگ لغت آقایون

ارسال یک نظر

==> *** لطفا نام خود را در قسمت (نظر به عنوان : ) نام و آدرس اینترنتی وارد نمایید . *** <==

سیستم ارسال نامه به مدیر و درخواست آهنگ و فول آلبوم

نام :
ایمیل :
متن پیام :

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian